אימון אישי למציאת אהבה וזוגיות

אחת השאלות הפופולריות שנשאלות כבר בשיחת הטלפון היא: "האם יש דבר כזה באמת אימון לזוגיות והאם זה עובד?". התשובה היא: כן, לחלוטין!

"אימון למציאת אהבה וזוגיות" הוא למעשה הכנה טובה לשלב המשמעותי בחיים שלנו, שלצערי לא נלמד באף בית ספר – בניית זוגיות ובניית מערכת יחסים אינטימית. התהליך של האימון מאפשר למי שעובר תהליך אימון לקבל "מראה" מאוד חשובה – מקצועית ואובייקטיבית, לגבי מס' דברים חשובים:

  • הדרך בה הם אני רואה ומאמינ/ה בעצמי כאדם ראוי לאהבה
  • העלאת הערך העצמי
  • ניתוח ובחינה איך אני רואה את הצד השני: תפיסות ואמונות ובדיקת המציאות בפועל
  • בחינת הדרכים בהן אני יוצר קשר עם בני המין השני
  • חידוד מיומנויות התקשורת הבינאישית
  • התמודדות עם חסמים העולים באינטראקציות השונות

להיות אהוב זהו צורך אנושי של כל אחד מאיתנו מרגע לידתנו. רובנו זקוקים לקשר זוגי ובייחוד לקשר אהבה ממושך ומחייב שמאפשר לנו להירפא ולצמוח, ולהרגיש שלמות בחיינו. בלי קשר להעדפה המינית שלך, הגיל שלך, המצב הכלכלי שלך, צבע שיער או עור שלך – כולנו זכאים/יות לאהבה.

מי מגיע לאימון אישי למציאת אהבה וזוגיות?

  • גברים ונשים: רווקים ורווקות בטווח גילאים שונים (מעל גיל 20 ועד גיל 120).
  • גרושים וגרושות
  • אלמנים ואלמנות
  • חד מיניים
  • גברים ונשים שנמצאים/ות במערכת יחסים ראשונית או ממושכת, שמעוניינים/ות לקבל כלים לתקשורת טובה עם בן הזוג שלהם/ן, וליצור התנהלות נכונה יותר כדי להיטיב עם המערכת הקיימת

האימון האישי למציאת זוגיות מאפשר לעבוד על החלקים שתוקעים יצירת קשר רומנטי ולבצע שינוי משמעותי שמביא לתוצאות הרצויות.

עם מה מתמודדים אנשים שמחפשים/ות זוגיות ואהבה?

רבים/ות מתמודדים/ות עם הביישנות, הפחד, חוסר הביטחון ותקשורת בין אישית, שלעיתים נגועה בפרשנויות שליליות. ניסיונות כושלים בעבר או חוסר הניסיון, משתקים את המוטיבציה והתקווה להצלחה ועשויים לבלום אותנו בחיפוש אחר בן או בת זוג. בדרך כלל, רבים/ות ממקדים/ות את מאמציהם ברישום לאתרי היכרויות שונים ובשכלול שיטות החיפוש וכלי הציד למציאת בן או בת הזוג המיוחלים, אבל מזניחים/ות את האני העצמי שלהם. ישנם/ן מתאמנים/ות שמגיעים/ות לאימון אחרי הרבה מאוד נסיונות ודייטים שלא צלחו, ויש כאלו, שמעולם לא היו במערכת יחסים רצינית של יותר משבועיים. ישנם/ן כאלו שנתקעים/ות בשלב שלפני היציאה לדייט הראשון, ויש כאלו שצולחים/ות את הפגישה הראשונה בהצלחה רבה, אבל נתקעים/ות אחרי כמה שבועות של קשר חדש, בלי להבין למה.

על מה נעבוד באימון אישי למציאת אהבה וזוגיות?

ראשית נעבוד על ה"מה" ונברר דרך כמה שאלות חשובות:
מה חשוב לי בבחירת בן זוג?
מי אני בזוגיות?
מהם הערכים שלי?
האם אני יודע/ת לתת ולקבל אהבה?
עד כמה אני אוהב/ת ומעריכ/ה את עצמי?
אח"כ נתחיל לעבוד על "האיך" – איך נכיר, איך ננהל דייט, איך נפנה, איך נגרום לזה להצליח.

מהות התהליך

תהליך האימון האישי למציאת זוגיות, מתחיל בראש ובראשונה בהיכרות מחודשת עם עצמי, עם הערכים שחשובים לי ובזוגיות, העלאת הערך העצמי שלי והדרך בה אני מציג את עצמי בעולם.
תוך כדי התהליך, עורכים היכרות עם אבני הבסיס במערכות היחסים: מיומנויות התקשורת, יצירת הגבולות, יצירת האינטימיות. בשלב הבא, מתמקדים/ות בתוכנית הפעולה ומנסים להתגבר על החסמים שמונעים מאיתנו למצוא אהבה נכונה.

כמה זמן אורך תהליך האימון האישי?

התהליך הוא פונקציונלי, ממוקד מטרה ובדרך כלל לוקח מס' חודשים בלבד.
ישנם/ן מתאמנים/ות שמבקשים תהליך ליווי ארוך יותר, ויש כאלו שמסתפקים/ות בקצר יותר.
התהליך הוא דינמי ומאוד תלוי בנקודת הפתיחה של המתאמנ/ת, המחוייבות לאימון והתוצאות שהוא/היא מעוניינ/ת להגיע אליהם.

איך מתנהל התהליך ומה העלויות?

מפגשים של 50 דק', אחת לשבוע, בדרך כלל ביום ובשעה קבועה. עלות פגישת אימון – ₪400 המפגשים מתקיימים בתל אביב ברמת החייל בקליניקה שלי.

ניתן לקיים אימון אישי ב- skype-icon או ב- במידה של מגבלה של מרחק או מגבלה אחרת.

מהו המפתח למציאת זוגיות?

המפתח למציאת הזוגיות האיכותית נמצא אצל כל אחד מאתנו, אפשר לאתר אותו ולהשתמש בו לפתיחת הדלת הנכונה. זה נראה כרגע, אולי, קצת חסר תקווה (ואולי כבר עברתם/ן סדנה או שתיים), אבל תתפלאו כמה אתם/ן יכולים/ות ללמוד בתהליך אימוני על  עצמכם/ן, על דפוס החשיבה שלכם/ן ולשחרר חסימות שמונעות מכם/ן את הדרך להכיר את אהוב/ת ליבכם/ן.


הצלחות בתהליך האימוני

מתאמנים יקרים ומתאמנות נפלאות רבים ורבות שאימנתי, עברו את התהליך האימוני והצליחו לפרוץ את המחסום ולמצוא זוגיות נכונה עבורם/ן. חלק גדול מהם/ן החלו לצאת לדייטים אחרי שנים שלא הכירו בן/ בת זוג, חלקם/ן חוו פעם ראשונה חוויה מינית, חלקם/ן יצאו לדייטים באופן אחר לגמרי מאיך שיצאו קודם, הרגישו טוב יותר, בטוח יותר והכירו באיכויות שלהם/ן. ההצלחה החשובה ביותר, היא יצירת שינוי במחשבות ובהתנהגות הקבועה שלנו, הנוחה לנו, שלפני האימון לא הובילה  אותנו למקום הרצוי. הם/ן כתבו ועידכנו אותי בהצלחות שלהם כתוצאה מהאימון. להלן לינק למכתבי התודה>>


עלי

לימור - תמונת פרופיל

נעים מאוד, שמי לימור פרידמן – בונה ואני מאמנת אישית מוסמכת המתמחה באימון אישי למציאת אהבה וזוגיות, אימון לדייטים, אימון למערכות יחסים, אימון לזוגיות, אימון לאסרטיביות והעצמה אישית. אני מקבלת בתל אביב בשעות הבוקר, אחר צהריים וערב.

זוגיות בכלל ומציאת זוגיות ובנייתה בפרט, היו נושאים שמאז ומתמיד ריתקו אותי ואת עבודת המחקר של התואר השני שלי (תזה) עשיתי על סטטוס "רווק/ה" באתרי ההיכרויות ברשת. צברתי ידע אקדמי ומעשי בשנים הרבות בהם עסקתי בתחום השיווק והפרסום, ידע נרחב בתחום המגדר, ההיכרויות והדייטים, ההבדלים בין המינים, תקשורת ובניית מערכות יחסים. היום אני גם חוקרת במסגרת הדוקטורט שלי באוניברסיטת חיפה את בחירת בני הזוג באמצעות האינטרנט. את הידע הזה, יחד עם ניסיון חיים עשיר אני משלבת בתהליך האימון. אני מאמינה שהצגה נכונה של עצמנו, ממקום של שלמות פנימית לגבי מי שאנחנו, יכולה לסייע מאוד במציאת האדם הנכון.

אני מזמינה אתכם לנסות, להרים טלפון ולעשות שינוי.
לשיחת היכרות טלפונית ללא התחייבות: 050-6205467

הסודיות מובטחת!
שלכם, לימור פרידמן-בונה