אימון אישי לאסרטיביות והעצמה אישית

מהו תהליך העצמה?

תהליך העצמה הוא תהליך שינוי המתרחש באדם וגורם לו לעבור ממצב של חוסר אונים למצב של שליטה יחסית בחייו ובגורלו. מעבר ממצב פאסיבי למצב אקטיבי מתוך תחושת מסוגלות פנימית.

מהו תהליך האימון אישי לאסרטיביות והעצמה אישית?

זהו תהליך בו המתאמן/ת עובר/ת שינוי בתחום האישי שבו הוא/היא לומד/ת להכיר את יכולותיו/ה, לחזק את מוקד השליטה הפנימי שלו/ה, ויוצר תחושת מסוגלות אישית, שמכוונת למיצוי מלוא הפוטנציאל בתחום שבו הוא/היא מעוניינ/ת לבצע שינוי. התהליך האישי של ההעצמה מכוון לצמיחה אישית, הגשמה, חיזוק הערך העצמי ושיפור התפקוד בתחום הרגשי, האישי והמקצועי. מתאמנים/ות רבים/ות שמגיעים לאימון אישי להעצמה וחיזוק הביטחון העצמי ומעוניינים/ות להתאמן על נושא המודעות העצמית, הביטחון העצמי, הצבת הגבולות, אסרטיביות, הופעה וטון דיבור. התהליך האימוני מאפשר לגלות את המחסומים ולהתגבר עליהם, כמו כן, מאפשר לקבל כלים להתנהגות והתבטאות ממקום של עוצמה ולא ממקום של נחיתות.

אנטוני רובינס הוא אחד המאמנים המפורסמים בעולם לתחומי הצלחה ומוטיבציה, מחבר הספר "להעיר את הענק מבפנים", "כוח אינסופי".

להלן קטע מרתק מהרצאה שלו ב-TED לגבי יצירת מוטיבציה פנימית.

הצלחות בתהליך האימוני לאסרטיביות והעצמה אישית

מתאמנים יקרים ומתאמנות יקרות שאימנתי, עברו את התהליך האימוני והצליחו לפרוץ את המחסום ולמצוא זוגיות נכונה עבורם/ן. חלק גדול מהם/ן החלו לצאת לדייטים אחרי שנים שלא הכירו בן/ בת זוג, חלקם/ן חוו פעם ראשונה חוויה מינית, חלקם/ן יצאו לדייטים באופן אחר לגמרי מאיך שיצאו קודם, הרגישו טוב יותר, בטוח יותר והכירו באיכויות שלהם. ההצלחה החשובה ביותר, היא יצירת שינוי במחשבות ובהתנהגות הקבועה שלנו, הנוחה לנו, שלפני האימון לא הובילה  אותנו למקום הרצוי. הם/ן כתבו ועידכנו אותי בהצלחות שלהם/ן כתוצאה מהאימון. להלן לינק למכתבי התודה>>

עלי

לימור - תמונת פרופיל

נעים מאוד, שמי לימור פרידמן – בונה ואני מאמנת אישית מוסמכת המתמחה באימון אישי למציאת אהבה וזוגיות, אימון לדייטים, אימון למערכות יחסים, אימון לזוגיות, אימון לאסרטיביות והעצמה אישית. אני מקבלת בתל אביב בשעות הבוקר, אחר צהריים וערב.

אם אתם/ן רוצים/ות לעשות שינוי בחייכם ולהאמין שאתם/ן מסוגלים לכך, אתם/ן מוזמנים/ות להרים טלפון 050-6205467 או למלא את הטופס: