איך בוחרים קואצ'רית? מאמנ/ת אישית מקצועית?

 נעים מאוד 

שמי לימור פרידמן בונה ואני מאמנת אישית למציאת אהבה, למציאת זוגיות , מאמנת לדייטים, קואצ'רית למציאת אהבה, אני מקבלת בתל אביב ובזום. מאחר ואני מחשיבה עצמי כמאמנת מקצועית אשמח לתת לכם מס' כלים לבחירת קואצ'רית טובה ומקצועית.

אז איך בוחרים מאמנת אישית מקצועית למציאת אהבה וזוגיות? ובכלל גם לתחומים אחרים?  

  1. מקצועיות – בית הספר לאימון בו למד / למדה המאמנת, קואצ'רית, ההשכלה הנוכחית של המאמנת והכשרות מקצועיות שעברה.

לגבי – אני למדתי בבית ספר גומא לאימון https://www.gome.co.il/ שמוכר על ידי לשכת המאמנים בישראל https://ilcc.org.il/%D7%93%D7%A3_%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA.

ישנם עוד הרבה בתי ספר לאימון טובים החברים באיגוד מקצועי שנקרא לשכת המאמנים בישראל שמטרתו קידום המאמנים והכשרתם המקצועית.
הלשכה שמה לעצמה מטרה לקידום מקצוע האימון בקרב החברה הישראלית ובכלל זה גיבוש ויישום של אתיקה מקצועית מובחנת והגדרת "מיהו מאמן", באופן שיסייע לציבור לבחור באנשי מקצוע אמינים ומקצועיים. – כדאי לבדוק באתר גם את אינדקס המאמנים.

אני מכהנת בלשכת המאמנים גם כיו"ר ועדת האתיקה וגם בועד המנהל. בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, תואר שני במגדר והנחיית קבוצות ודוקטורנטית באוניברסיטת חיפה.

למדתי קורס גישור והתמחות באימון קבוצתי.

2.  וותק – כמה זמן המאמנת/ קואצ'רית עובדת בתחום האימון 

אני מאמנת יותר מעשר שנים אימון למציאת אהבה, אימון לדייטים, אימון למציאת זוגיות

3. המלצות / חוו"ד מאנשים שאתם סומכים עליהם – תמיד טוב לקבל המלצות מפה לאוזן – כך הרבה מאוד מתאמנים מגיעים אליי, אבל אפשר גם לבדוק גם דרך הרשת חוו"ד. חיפוש בגוגל לא יזיק. המלצות מקבוצות ספציפיות ברשת, הצלבה של נתונים.

4. כימיה ואותנטיות 

אחד הדברים הכי חשובים הוא חיבור. רצוי לדבר עם המאמנת בטלפון לפני המפגש, לשמוע מה היא מבטיחה ומה היא לא מבטיחה. מאמנים שיבטיחו הרים וגבעות הם מאמנים שצריך להיזהר מהם. מאמנת שמדברת בכנות, ושיש הרגשה שהיא בעדך, זו הבחירה הנכונה.


5. קצת על קואצ'ינג

לצערי יש הרבה מאוד חוסר ידיעה לגבי מקצוע האימון, אנשים לא יודעים פעמים רבות מה זה אומר אימון, מהו כולל, איך הוא מתבצע.

אימון אישי coaching (קואצ'ינג), הולך ותופס הכרה בארץ ובעולם כאחת הדרכים האפקטיביות לניהול עצמי ולטיפול במכשולים אישיים העומדים ​בפני האדם בכל תחומי החיים: הצלחה בעסקים, התקדמות בעבודה, מציאת זוגיות או קיום זוגיות טובה יותר, הגברת היצירתיות והביטחון העצמי.
אימון אישי coaching צמח מתוך הפסיכולוגיה החיובית והוא תהליך ​ממוקד תוצאות ​שבו המאמן מאפשר למתאמן להגדיר את חלומו, חזונו ומטרותיו בחיים, לנסח תוכנית פעולה בת ביצוע ולפעול לפיה להגשמת מטרתו.
תהליך האימון הוא תהליך מסודר, מובנה הנלמד בבתי ספר לאימון בארץ ובחו"ל. תהליך האימון הוא מתנה.

לסיכום – יש הרבה מאמנים קואצ'רים בשוק, חלקם טובים וחלקם פחות כמו בכל מקצוע. כדאי לערוך בדיקה מקדימה וכמובן להפסיק את תהליך האימון אם הוא לא מקדם את המטרה שלכם.

בהצלחה!

השארת תגובה