הרבה בחורים מתלבטים במצבים שונים איך לגשת לבחורה?

מתאמנת שלי סיפרה לי פעם שהייתה במסיבה. בחור חמוד עמד לידה והתבונן בה. היא העיפה מבט וחיכתה, חיכתה שיסמן משהו, שיגיד משהו, והוא לא אמר כלום.

אח"כ היא הלכה לרקוד עם חברה שלה, הוא הסתכל עליה, חייך, נראה מעוניין. היא חיכתה שהוא יגש אליה, שיגיד משהו, שיצטרף אולי, אבל הוא, נשאר נטוע במקום ולא ניגש, ולא אמר מילה. הערב הסתיים והיא כבר לא ראתה אותו. פיספוס?

כנראה שכן.

כמה פעמים קרה שראיתם מישהי חמודה שממש מצאה חן בעיניכם ולא עשיתם דבר, לא ניגשתם, לא פניתם. אני מניחה שמס' רב של פעמים.

למה זה? בדרך כלל ביישנות וחשש גדול מדחיה.

גברים רבים מעדיפים למצוא דייט באפליקציה מאשר להתחיל עם בחורה פנים אל פנים. הבעיה היא שדרך האפליקציה אנחנו לא באמת רואים את הבחורה שמולנו. אנחנו לא יכולים לדעת מראש אם נימשך ואם לא.

לכן, קיים יתרון גדול בלהתחיל או לגשת לבחורות במציאות היומיומית.

העניין הוא שצריך לעשות זאת בחן ובתחכום ולא בצורה ישירה מכיוון שלצערי בימינו, זה עשוי להתפרש כמשהו מוזר, או חלילה איום על הבחורה.

למה? כי במהלך החיים של בחורה, סביר להניח כי היא חוותה הרבה מקרים בהם גברים התחילו איתה, ויתכן שבחוויה שלה היו גם כאלו שהיו מבוגרים ממנה, או גברים שלא קיבלו "לא", שלא הניחו לה, או התנהגו בצורה שלא מתאימה.  ואז היא למדה לנפנף את רוב הגברים, ש"מציקים" לה בצורה דומה.

אבל חשוב להבהיר! נשים מאוד רוצות שגברים יזמו ויתחילו איתן –  במידה והן מעוניינות בהם.

איך ניתן לדעת כי היא מתעניינת? שפת הגוף שלה רכה, היא מחייכת, מסתכלת בעיניים.

אז איך לגשת לבחורה?

מה שעליך לעשות, הוא לגשת לבחורה ולפנות אליה בצורה כזו שהיא לא תעלה על דעתה שאתה מפלרטט או מתחיל איתה. כאשר בחורה מניחה שאתה לא "מתחיל" איתה, אין לה צורך להתגונן מעוד אחד שכביכול "מציק לה". במהלך השיחה, כדאי לגייס את ההומור ולהגיד משהו שנון, לזרוק משהו מעניין על עצמך, וליצור איזה שהוא מתח מיני.

ברגע שהיא מתחילה להתעניין בך ואתה לא מראה שאתה מעוניין בה, זה יוצר עבורה אתגר. היא אומרת לעצמה "אני חייבת לגרום לו להתעניין בי!", וזה רק גורם לה להימשך אליך חזק יותר ולנסות להרשים אותך.

על מנת לפנות לבחורה בלי להראות שאתה מעוניין בה, אפשר להשתמש בשאלות דעה. שאלות ניטראליות שלא מסגירות את העניין  בבחורה. למשל בחנות בגדים מעורבת של גברים ונשים לגשת לבחורה ולשאול:

1. "אני צריך דעה נשית. איזה חולצה יותר תרשים לראיון עבודה בחברת הייטק?"

הבחורה בדרך כלל תשמח לעזור, וכמו כן, זרקת לה פרט מעניין על תחום העיסוק שלך, זה כבר נושא שעשוי לעניין אותה

וממנו אפשר לפתח שיחה. מכאן אתה יכול להמשיך את השיחה סביב הנושא הזה או לעבור לנושא אחר.

בסופר:

2. "היי אפשר לשאול לדעתך? אני מתכוון לבשל ארוחה ביום שישי לחברים, איזה יין לדעתך כדאי לקנות?

בכלל, כל שאלה שאתה מפנה לבחורה שמוצאת חן בעיניך יכולה להיות שאלה אינפורמטיבית בה אתה מכניס מידע נחמד על עצמך.

3. בטיול עם הכלב ברחוב – תגידי, אני מתכנן לנסוע לחופשת צלילה של שבוע באילת, את מכירה פנסיון טוב לכלבים שאני יכול לסמוך עליו?

 

בזמן השיחה עליך לאתגר את הבחורה, לחייך, להוסיף משהו לשיחה, אבל לא להיחשף כמי שמתחיל איתה. אם אתה רואה שהבחורה מחייכת ונהנית לשוחח איתך, אז כשהשיחה בשיא, אתה יכול להגיד שאתה ממהר לפגוש חבר או לפגישה, ולשאול אם אפשר לקבל את הטלפון שלה ולהמשיך את השיחה הנעימה בפעם אחרת.

זה לא פשוט, כי לפעמים פשוט ינפנפו אותך, אבל לפעמים אתה עשוי להצליח.

לעוד דרכים לתקשורת טובה עם המין השני, תוכל לפנות אליי 050-6205467

בתהליך קצר של אימון אישי למציאת זוגיות, נוכל להתאמן על דרכי שיחה, דייטים מוצלחים, ומערכת יחסים

בהצלחה!

לימור

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה