אתמול שאל אותי מתאמן – איך להיות מעניין? הוא בן 35 ומרגיש שהוא לא מעניין אף אחד. השיחות שלו קצרות, הדייטים משעממים, הוא לא מצליח לעורר סקרנות לגביו.

זה נשמע עצוב, אבל האמת היא שרבים מהאנשים מרגישים כך. הם מרגישים שהם לא מספיק מעוררים עניין, הרבה פעמים בגלל חוויות קודמות שלהם- שבהן הם הרגישו קצת כמו אויר- התעלמו מקיומם, לא ראו אותם.ואז זה יוצר מן גלגל כזה של הסתרה וקבלת התגמול הברור- חוסר עניין. אנו מסתירים עובדות לגבי עצמנו, את הרגשות שלנו, את המאווים שלנו, כי אנחנו מפחדים להיפגע, כי אנחנו חושבים שזה לא מעניין, ואז בתמורה אנחנו מקבלים את אותה תחושה בדיוק שחששנו ממנה – חוסר עניין מהסביבה. אז איך יוצאים מהמעגל הזה?

1. בחרו סיפור אישי – מה שהכי מעניין אנשים זה חיים של אנשים אחרים, סיפורים, חוויות, שגם קשורות לכאב וגם להצלחה. בחרו משהו אישי שתוכלו לספר בדייט שהוא לא חושפני מדי, אבל מספר משהו עליכם, משהו פגיע. למשל – משהו שאתם הייתם רוצים לעשות ועוד לא עשיתם, למשל פספוס שהיה לכם, אתגר שהצלחתם להתגבר עליו והגעתם להצלחה בו. משהו שאתם פחות אוהבים בעצמכם ואתם עבדתם לתקן אותו – לא משהו גדול או חושפני מדי. ואפשר להתייעץ עם מישהו קרוב לגבי הסיפור האישי כדי לוודא שהוא לא חושפני מדי.

2. קראו ספרים, מאמרים, שמעו פודקאסטים, הרצאות של טד, הרחיבו את הידע שלכם בתחומים מגוונים

3. אמצו לכם תחום עניין, או כמה, שאתם משקיעים בו זמן – זה יכול להיות משהו שקשור לספורט ותנועה, לאמנות, כל דבר שעושה לכם כיף.

4. התנדבו – עשו משהו למען החברה שיש בו מעגל של מתנדבים שתוכלו למצוא בו דברים משותפים.כל פעילות כזו שתעשו תקדם אתכם לשינוי התפיסה שלכם שאינכם מעניינים.

מעניין אותי איך אתם מעוניינים לפעול-צרו עימי קשר בפרטי #אימוןאישי#אימוןלמציאתאהבה#אימוןלדייטים#קואצינגלזוגיות

השארת תגובה