"הנשיקה שלי אתך אתמול בערב נתנה טעם מיוחד לקפה של הבוקר, לקוראסון, וצבעה בצבע יפה את כל הבוקר הזה" (ארז ביטון) כמה רומנטי..

זהו משפט רומנטי שלקוח משיר של ארז ביטון. זה נשמע פיוטי, רומנטי והרבה בחורות היו רוצות לקבל את המשפט הזה או לפחות חלק ממנו באס אם אס אחרי הדייט הראשון.

אבל לפני הדייט הראשון – זה נשמע פשוט להתחיל עם בחורה…ובכל זאת איך? מתאמנים רבים שואלים אותי את השאלה הזו ומבקשים הדרכה בנושא.

אז איך מתחילים עם בחורה?

כמה דברים שחשוב לזכור:

בחורות אוהבות שמתחילים איתן. זה מחמיא להן ובעידן הדיגיטלי שבו בחורים מתחילים רק דרך האפליקציות, זה נהפך לדבר נדיר לקבל מחמאה מעין זו ברחוב.

כאשר אתה פונה אל בחורה במחווה רומנטית היא בוחנת מס' דברים: כנות, ביטחון עצמי, משיכה. על פי התאוריות האבולוציוניות, כאשר גבר מעניין אישה, הוא מעניין קודם כל ברמה הבסיסית: זכר פוטנציאלי להזדווגות  ושמירה על הצאצאים בעתיד. לכן, כדאי שתשים לב לדרך בה אתה יוצר את התחושה של הביטחון העצמי שלך, ומקרין אותה לסביבה.

אז קבלו את הדגשים החשובים לאיך להתחיל עם בחורה: 

1. קשר עין. זהו אחד הדברים החשובים והבסיסיים בתקשורת בינאישית בכלל ועם נשים בפרט. בשלב הראשון להביט על הבחורה שמוצאת חן בעיניך, נא לא לנעוץ מבטים שעלולים לתת לה הרגשה של "קריפיות"..אלא מבט חטוף באזור העין והמצח ואז להסיט את המבט ואז שוב..אם היא גם מביטה בך, חייך חיוך קל, אם היא התבוננה שוב, קיבלת אישור לגשת.

2. הבט לה בעיניים גש לבחורה ובזמן שאתה מדבר עימה תביט לה בעיניים. השתדל לא להסיט את המבט. הסטת המבט לצדדים ואי שמירת קשר עין עשוי לשדר חוסר אמינות מה שמערער את הביטחון שלה לגבי הכוונות שלך.
תזכור, אתה גבר שווה וראוי, אתה נמשך לנשים ואין לך על מה להתנצל.

3. טון דיבור – שמור על טון דיבור בוטח, חזק ואיטי – לא מהיר או ממולמל. גם כן חלק ממה שיוצר אמינות עבור הבחורה.

4. יציבה- שמור על יציבה זקופה ובטוחה, כאשר אתה מדבר עם בחורה כדי לשדר לה שאתה בוטח בעצמך.

5. קאט דה בולשיט – אל תלך סחור סחור, גם אם אתה קצת מפלרטט, דאג לומר, שהיא מוצאת חן בעיניך והאם אפשר לקבל את הטלפון.

6. נחישות – אם לקחת את הטלפון, תתקשר בערב, או ביום למחרת.. שוב כדי לשדר אמינות ובטחון עצמי.

עוד הדרכה לאיך להתחיל עם בחורה ואיך להצליח בדייטים, ניתן לקבל במסגרת אימון אישי למציאת זוגיות בתל אביב

אז צור קשר עוד היום: לימור פרידמן בונה – מאמנת אישית מוסמכת 050-6205467

בהצלחה 🙂

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה