איך לגרום לו או לה להתאהב בי? שאלה ששואלים אותי הרבה מאוד מתאמנים.

אני עונה שלמדתי בחיי שיש לקיים לפחות שלושה תנאים כדי שזה יקרה:
1. אמונה חיובית – האמונות שלנו הן שיוצרות את מציאות חיינו. לכולנו יש קושי להשיג דבר מה או אחר. חלק מהקושי להשיג נובע מהאמונות המעכבות העומדות בדרכנו. אחד הנושאים לגביהם רבים מחזיקים שפע של אמונות מעכבות הוא זוגיות. דבר זה יוצר פחד ומקשה על רבים למצוא את הזוגיות המתאימה עבורם.

לכן הצעד הראשון הוא להאמין, ללא ציניות, שדבר כזה עשוי לקרות. לדמיין את זה, ללחוש לעצמנו שזה יקרה, יצליח,יסתדר,  ולא לתת ליאוש להשתלט על החשיבה. להסיר את הסקפטיות ולבוא לזה ממקום חיובי ופתוח.
2. יצירת התנאים המיטביים – כדי לגדל גידולים בגינה יש לדאוג לתנאים מייטיבים: אור שמש, אדמה מתאימה, השקיה. גם כדי להשיג דברים בחיים לרבות זוגיות, יש ליצר את כל התנאים המייטביים לכך:

לפנות מקום בלב, לפנות מקום פיזי, להרגיש ולהיראות טוב, למצוא זמן, ואז לנסות לתפוס הזדמנויות, למשל לנסות למצוא הזדמנויות לדבר, לתת מחמאות, לשתול רמזים, להעיז להציע.
3. לדעת לשחרר- 

אנחנו לא יכולים להכריח אדם לאהוב אותנו. אנחנו לא צריכים להתחנן בפני מישהו שישאר אם הוא רוצה ללכת.

אהבה טובה בבסיסה היא ממקום של בחירה וחופש. לעיתים אהבה נגמרת, או נעלמת, או נוטשת, בלי סיבה, אבל היא תמיד משאירה אחריה שיעור ללמוד ממנו.

אנשים חדשים יכולים להיכנס לחיים שלכם בכל זמן נתון. לעיתים זה לוקח זמן עד שתיווכחו כי אכן יש כאן אהבה, עד שיווצר קשר אינטימי עמוק, לעיתים לוקח קצת זמן למצוא את האדם הזה, אבל בשבילו תמיד שווה לחכות.

אז בבסיס הכוונה ב"לשחרר" היא  לקבל את זה שאם זה אכן יקרה, אז קיבלנו פרס גדול מאוד.

עלינו להיצמד למציאות ולדעת שיש סיכוי של 50% בלבד כי אנחנו לא שולטים בצד השני.

 

שלושת התנאים הללו צריכים להתקיים יחד. 

אי אפשר להשיג דברים רק עם אמונה חיובית, בלי עשייה, או אם רק יוצרים את התנאים המיטיבים ולא משחררים.

זה משולב זה בזה, וזה לא פשוט אבל אפשרי.

לפרטים נוספים: אני פה!

לימור פרידמן בונה – מאמנת אישית, מדריכה לאהבה

0506205467

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה