למה אני עדיין בתולה? אימון אישי לזוגיות בתל אביב

(מיה – שם בדוי),  ישבה מולי עם עיניה כבושות בקרקע, מבויישת, נאה, צעירה. היא סיפרה שהגיעה לאימון בגיל 29, כי היא מרגישה שמשהו בה לא בסדר, "לא נורמלי".

לא הייתה לה מעולם מערכת יחסים אחת ממושכת. תמיד הייתה התעניינות של גברים, אבל ברגע שזה התקרב למשהו אינטימי, משהו בין פגישה שניה לשלישית, היא הייתה מנתקת מגע. הפחד מהרגע של הנשיקה, או האינטימיות, היה משתק אותה והיא הייתה מתרחקת. היא סיפרה לי שהיא עדיין בתולה- ושמעולם לא הייתה לה התנסות מינית עם גבר. היו כמה הזדמנויות, היא אמרה, אבל לא היה לה את האומץ ללכת עד הסוף.

הבעיה היא עכשיו-  זה עוטף אותה כמו כדור שלג. היא פוחדת מה יחשבו עליה אם תספר שהיא בתולה, בגלל גילה. סה"כ היא נראית מושכת למדי והיא מרגישה שאנשים תוהים לדבריה "מה דפוק אצלה". היא יוצאת לדייטים עם גברים, אבל בדייט השלישי היא כבר נעלמת, לא רוצה להתמודד עם השאלות ועם הבושה שהיא מרגישה ביחס לזה.

מחקר בינלאומי, שערך ארגון הבריאות הבינלאומי ב2012, מצא כי בני הנוער בישראל מקיימים פחות יחסי מין לעומת חבריהם בשאר מדינות העולם שהשתתפו במבדק. ישראל דורגה במקום ה-32 מתוך 35 המדינות שנבדקו. מעבר למחקר שמסמן מגמה כזו כבר בקרב בני נוער, מגיעים אליי רבים בגילאים מתקדמים שלא קיימו מעולם יחסי מין ולא הייתה להם מערכת יחסים רצינית.

אז למה אני עדיין בתול, או בתולה?

לרבים יש את החשש מיצירת האינטימיות, לעיתים בגלל דפוסי חינוך מהבית, לעיתים בגלל התנסויות לא טובות בעבר עם בני המין השני, דימוי עצמי נמוך, דמוי גוף נמוך והפחד מדחיה וכישלון.

במשך הזמן שעובר, אנו מחפשים את הפרטנר המושלם, או מערכת היחסים המושלמת שאיתה אפשר להתנסות בפעם הראשונה. אבל בגלל החשש שלנו מאינטימיות אנו דוחים כל נסיון שמגיע לזה שוב ושוב.

אח"כ אנחנו נתקעים עם עניין הדחיה כי זה גורם לנו להרגיש רע ככל שהזמן עובר ואז זה כמו כדור שלג.

באימון אישי לזוגיות, כאן בתל אביב,  אנחנו עובדים על היכרות שלנו עם עצמנו, עם הפחדים והמחסומים שלנו ועם הבושה. מנסים להבין מה אנו מרוויחים מהמקום הזה ואילו אלטרנטיבות יש לנו כדי לעבור את המחסום. אנחנו גם מבינים, שהבושה האדירה שאנו חשים היא בעיקר שלנו.

אנחנו עובדים על איך, מתי והאם בכלל לומר זאת לצד השני ואיך להתמודד עם זה בסיטואציות רומנטיות התחלתיות. בסופו של דבר, רבים מהמתאמנים ומהמתאמנות שלי מצליחים לעבור את הגשר הזה, שמעכב אותם מלהכיר אנשים חדשים.

אחרי חציית המחסום  וההתנסות המינית הראשונה, המתאמנים והמתאמנות שלי מרגישים הקלה,  כאילו שעול כבד נפל מצווארם.

רובם מצליחים אח"כ לקשור קשרים רומנטים ארוכי טווח וילצור מערכות יחסים משמעותיות מבעבר.

אם גם אתם מרגישים תקועים ושהעובדה שאתם בתולים מפריעה לכם בחיים ביצירת קשר רומנטי משמעותי, ניתן לעבוד על זה באימון אישי לזוגיות, אימון אישי למציאת זוגיות ויחסים, כאן בתל אביב .

 

מוזמנים לפנות אליי

בהצלחה

 

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה