לתרגל את היש

מחקרים רבים מציינים כי המוח של  בני האדם גמיש ויכול להסתגל לשינויים רבים. כשאנחנו מחפשים זוגיות זמן רב, המוח מתרגל לדפוס קבוע. אנחנו עושים פחות או יותר את אותה פעולה: נכנסים לאתרי היכרויות ומחפשים את המועמד המושלם עבורנו.

המוח שלנו התרגל לסנן, ומכוון לבדוק מה לא בסדר. ידוע שכאשר המוח רגיל לעבוד במסלולים קבועים, החיווטים של תאי עצב אינם מנוצלים במידה מספקת ודפוסי הפעולה שלו לא ישתנו.
על מנת להפעיל עד כמה שאפשר מסלולים שונים, יש לאמן את המוח לעבודה יצירתית, חדשנית ומאתגרת.

באימון אישי למציאת זוגיות אנו מוצאים דרכים רבות ויצירתיות לפעולות אחרות ומאתגרות שמאפשרות הסתכלות חדשה ודרך אחרת להשיג את מבוקשנו.למשל במקום לסנן את אלו שאינן טובים, לחפש את אלו הטובים עבורנו.

זה כמו לחפש חניה בתל אביב-  אני יכולה לחפש חניה במשך שעות בתל אביב, או להרגיל את המוח אחרת- במקום לחפש חניה, לחפש את האנשים שמפנים את החניה שלהם. המוח ממקד עצמו במקום אחר והתוצאות יכולות להיות טובות יותר.

התרומה היעילה והטובה ביותר נמצאת באימון מוח, תרגול הנכון והתמדה. באימון אישי למציאת זוגיות אנו מתרגלים טקטיקות חדשות שקשורות לפיתוח הבטחון העצמי, דרך התקשורת שלנו עם אנשים אחרים ושינוי החשיבה השלילית כלפי עצמנו.

להסתכל על היש, במקום להצטער על האין. לחשוב על מה שעתיד להיות, בצורה חיובית בהווה – אלו מפתחות חשובים בדרך להשגת המטרה- מציאת האהבה שמתאימה לנו.

 

 

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה