"מה גברים מחפשים בנשים"? שאלה שעולה רבות בחדר האימונים שלי.

מתאמנות רבות פונות אליי ושואלות: מה גברים מחפשים? למה לא הולך לי איתם? מה אני עושה לא בסדר? איך למצוא חן בעיני גברים? איך למשוך גברים? איך להיות אטרקטיבית בעיני גברים?

בתהליך האימון האישי למציאת זוגיות, אנו עובדות על השאלות החשובות האלו בהתאמה לכל מתאמנת. אנו עובדות על הכוחות המעכבים ועל הכוחות המחזקים שמצויים בך, על מנת להגיע לשלב בו את מצליחה למשוך את הגברים הראויים לך.

הכנתי עבורך שלושה עקרונות חשובים שעונים על השאלה מה גברים מחפשים בנשים:

1. גברים מחפשים בנשים – חום ואהבה:

גברים מחפשים בנשים את החום והאמפתיה. באופן כללי הם יעדיפו את קרבתן של נשים אמפתיות, חייכניות ואופטימיות. נשים המביעות פחד, מרירות ויחס מזלזל לגברים לא ימצאו את הדרך לרוב הגברים. גברים מחפשים קרבה ואינטימיות וקל להם לגשת לנשים המאפשרות להם להתקרב. נשים חייכניות, שמחות בחלקן, מאפשרות להם לגשת מבלי להרגיש מאויימים.

2. גברים נמשכים לאשה שבטוחה בעצמה:

על טעם וריח אין מה להתווכח. גברים אוהבים כל מיני סוגים של נשים: נשים רזות, נשים שמנות, נשים נמוכות, נשים גבוהות. ממחקרים בעלי הגישה האבולוציונית עולה כי גברים נמשכים בדרך כלל לנשים צעירות מהם, בעלות מבנה גוף סימטרי ובריא וזאת על מנת שיהיו מסוגלות ללדת את הצאצאים שלהם בהצלחה. המראה החיצוני הוא בעל ערך גבוה מאוד אצל גברים, יותר מאשר אצל נשים על פי גישה זו.

גברים אוהבים נשים שנראות נשיות, ובטוחות בגוף שלהן. זה כנראה קשור לעובדה שזה גורם להם להרגיש יותר גבריים. גברים אוהבים ונמשכים מאוד לאשה הבטוחה בעצמה ובגוף שלה. אשה שבטוחה במיניות שלה, במראה שלה, מאוד מושכת את המין השני. את לא צריכה להיות יפה מדי או חטובה מדי,  היופי המושלם פחות חשוב. חשוב יותר, שתיראי מטופחת ואסתטית, שתכבדי את עצמך ואת ההופעה שלך. שתאהבי את הגוף שלך כמו שהוא.

3. גברים נמשכים לנשים עצמאיות

עצמאות היא תכונה אטרקטיבית בעיני רוב הגברים. גברים אוהבים נשים שמנהלות את החיים שלהן. אמנם זה נחמד וחשוב שהבחורה תתן תשומת לב לחבר שלה, אבל אם כל החיים שלה יסבבו סביבו זה יהיה בשבילו דביק מדי.

גברים זקוקים לתשומת לב ואכפתיות, אבל הם גם זקוקים למרחב שלהם. הם יעדיפו בחורה שיש לה עיסוקים, חברים משלה, אבל גם  גם במקביל הם  צריכים להרגיש ,שהבחורה שאיתם תהיה במידה מסוימת גם תלויה בהם כדי שירגישו שהם חיוניים לה.

 

על נושאים אלו ואחרים,  אנו עובדות באימון האישי למציאת זוגיות: ההבנה של מי את ומה היתרונות והחוזקות שלך? איך למשוך גברים, איך להיות אטרקטיבית יותר בעיני גברים, איך לתקשר עם גברים ואיך לעבוד על עצמך כך שתרגישי בטוחה במי שאת, בנשיות שלך ובגברת האהבה העצמית שלך.

בהצלחה ….

 

 

 

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה