איך להצליח ביצירת קשר רומנטי משמעותי?

ממחקרים עולה, כי הבדידות היא המגיפה של העידן שלנו. למרות הטכנולוגיה, שמאפשרת לנו להתקשר עם כמות אינסופית של אנשים, אנו מרגישים בודדים יותר. הבעיה היא לא כמות הקשרים אלא איכותם.

חברים בפייסבוק לא תמיד נחשבים חברים אמיתיים, ידידים ו"יזיזים/ות" יש לנו לרוב ואנחנו כביכול מוקפים, ועדיין, לא תמיד מצליחים ליצור קשר משמעותי עמוק. קשר שבו נוכל לבטוח לאורך זמן.

פרופ' בן זאב, מומחה עולמי בתחום הרגשות, טוען כי  קשרים שטחיים הם בעלי ערך רגעי כלשהו, אך אינם יכולים להחליף את הקשרים המשמעותיים העמוקים, ולעתים קרובות הם אף פוגעים בסיכוי ליצירת קשרים עמוקים, ולכן מחריפים את בעיית הבדידות

השאלה היא: איך להצליח ביצירת קשר רומנטי משמעותי?

  1. הקפידו להכיר אנשים חדשים כל חודש הרחיבו את המעגלים החברתיים שלכם – חפשו אנשים בעלי עניין משותף אנשים שכיף לכם במחיצתם ואינם זוללים אנרגיות. קיימות קבוצות רבות בפייסבוק שניתן להצטרף אליהן, חוגים, הרצאות, סדנאות.
  2. עבדו על נושא האינטימיות– למדו את הנושא ובדקו כיצד אתם יכולים להעמיק אינטימיות, קראו ספרים, מאמרים, לכו לאימון אישי.
  3. היו סבלניים- הקפידו לשמור על קשרים לאורך זמן, קשרים קצרי מועד לא מצליחים ליצור את העומק הדרוש. תנסו שנים, שלושה דייטים אם קיים פוטנציאל בדייט הראשון. אל תמהרו לפסול.
  4. השקיעו בקשר– אל תשקיעו בטווית ציפיות מהצד השני: "הוא צריך להתקשר", "הוא צריך להזמין". תיזמו אתם קשר, תציעו להיפגש, תקנו מתנה קטנה. תראו לצד השני שאתם בעניין.
  5. בואו לאימון למציאת זוגיות בתל אביב, כאן אצלי בקליניקה.  אני מאמנת מוסמכת בעלת ניסיון רב. פה נלמד לשפר את דרכי התקשורת הבינאישית, לשפר את האופן בו ניתן לייצר אינטימיות ולקבל כלים אפקטיביים ליצירת קשר משמעותי.

בהצלחה !

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה