איך למצוא אהבה? שישה צעדים לקראת זוגיות

 

אימון אישי למציאת זוגיות
אימון אישי למציאת זוגיות

השאלות- איך למצוא אהבה? איך למצוא זוגיות? הן שאלות מורכבות. למצוא אהבה וזוגיות שתתאים לנו, זה לא פשוט, אבל בהחלט אפשרי. ישנם כאלו שמאמינים שאהבה מגיעה במזל, במפתיע, בלי שנצפה לכך. זה אכן יכול להיות, אבל אם אנחנו לא נעזור לה להגיע, היא תבושש לבוא.

איך למצוא בן זוג? איך למצוא בת זוג? זו תמיד שאלת המיליון דולר- זה מורכב מהרבה מאוד דברים קטנים..ובכל זאת, אני מעניקה לכם שישה צעדים לקראת זוגיות..אם תקיימו אותם, זה יקרב אתכם למטרה של מציאת זוגיות.

 

להלן שישה צעדים שיעזרו להוביל אתכם לקראת זוגיות

1. מראה חיצוני ורושם ראשוני הוא המימד הראשון שעל פיו האדם שמולכם שופט אתכם. עד כמה שזה שטחי, בעידן האינטרנט ואפליקציות ההיכרויות זה מקבל משנה תוקף. תדאגו לטפח את עצמכם- אם קיימים דברים שלדעתכם, מפריעים לכם במראה החיצוני שלכם- טפלו ואל תזניחו. הקפידו להציב תמונות ברורות, עדכניות, ויחסית מחמיאות, שמייצגות אתכם בכל מיני דרכים. זה מונע פערים גדלים בין הכרטיס הוירטואלי למציאות. כדאי לבקש חוו"ד של חברים טובים – בני המין השני על התמונות.

2. צאו מהבית – הגדילו את החיכוך שלכם עם העולם בחוץ. צעדו ברחוב במקום לנסוע ברכב, תסתובבו במקומות שאתם לא מכירים, תשבו בבתי קפה, תעשו ספורט בחוץ. תהנו, תסתכלו, תקלטו. מן הסתם – תפגשו אנשים שלא פגשתם מעולם.

3. תיזמו שיחה – הרבה פעמים אנחנו עומדים ליד מישהו או מישהי נחמדה שמוצאת חן בעינינו – בכנס, בתערוכה, ברחוב, בבר ולא אומרים דבר. כמה פעמים הייתה לכם הזדמנות והיא נגוזה. שאלה שקשורה לסיטואציה למשל בחנות: "אני קונה משהו לידידה שלי ולא יודע מה לבחור – תוכלי לעזור לי?" או בבר – "זה תמיד ככה כאן? או שיש ימים סוערים יותר?"

4. בשביל מה יש חבריםבקשו מחברים להכיר לכם, תרחיבו את המעגל של הבקשות, אל תבקשו כבדרך אגב, אלא בצורה ברורה ומפורשת. לפעמים אם אין בקשה מפורשת, חברים נמנעים מלהציע כדי "לא לדרוך על יבלות"..

5. הרחיבו את ההעדפות שלכם אם עד עכשיו חיפשתם רווקים עד גיל 30, לא יקרה כלום אם תחפשו עד גיל 32, אם חיפשתם רק עורכות דין, תרחיבו לעוד משלחי יד, אם חיפשתם מאזור מסויים, או סטטוס מסויים – תרחיבו ותיחשפו למגוון נוסף של בני זוג פוטנציאלים. ההעדפות הן קיבעון שלנו, ויש לנו אפשרות לשנות ולהרחיב אותן.

6. אימון אישי לזוגיות ולמציאת זוגיות-  לפעמים אנחנו נעים במעגלים. שוחים שוחים, משקיעים המון אנרגיה ולא מגיעים לשום מקום. הדותראקים ב"משחקי הכס" (איזו סידרה – מומלצת ביותר!!) רוכבים במעגלים – את זה הם יודעים מצויין, אבל הם אף פעם לא העיזו לחצות את הים הצר. אומרים לנו – "להיות בתנועה" – ואנחנו נעים..בלי לדעת לאן ואיך.
דייט, אחרי דייט, אחרי דייט, גבר, בחורה, עוד גבר, עוד בחורה,…לא עוצרים, לא בודקים – זורמים…ונתקעים במעגל.

אז באמת, אולי הגיע הזמן לעצור? להסתכל רגע פנימה והחוצה, לתכנן – לאן אתם רוצים להגיע, מתי ואיך לעשות את זה נכון…לקחת עזרה …
אימון אישי ממוקד יכול לעזור.

אני כאן.

שלכם, לימור פרידמן- בונה 050-6205467

 

 

 

חזרה לעמוד מאמרים

4 תגובות
  1. קופונים בריאות ואסתטיקה הגב

    מאמר נפלא ומקיף את הנושא 🙂
    הייתי מוסיף גם צעד שביעי: תפילה לבורא עולם

  2. דבורה הגב

    מחפשת מאמנת מוכשרת עבור ביתי, אשמח שתחזרי אלי, החל ממחר אחהצ
    תודה

  3. Sannygat הגב

    Make a more new posts please 🙂
    ___
    Sanny

השארת תגובה