שים לב אליי, בבקשה ממך, אל תלך מבלי להסתכל שוב. לפעמים אני מרגישה כמו אבן. אבן קטנה ולא חשובה, יהלום לא מלוטש, סתם אחת שנמצאת בערימה.
אף אחד לא יודע ולא טורח לבדוק מתחת לאבק, מתחת ללכלוך שיש על האבן. אם היה טורח, היה מגלה שם עולם ומלואו- מישהי נוצצת, יפה, מיוחדת, כזו של ה"ביוקר".
כמו בסיפור של אלדין שהמכשף מבקש ממנו להוציא מנורה ישנה ממערה מלאה באוצרות. המנורה הישנה החלודה התגלתה כאוצר בלום. ואני? אז איך תשים לב אליי?

אנשים רבים שמגיעים לאימון אישי למציאת זוגיות, או לשיפור יחסים חברתיים ואחת הטענות היא על כך שלא רואים אותם, לא שמים אליהם לב, הם שקופים. נשכחים על המדף הגדול של הסופרמרקט האנושי.

בעידן של השפע האינסופי כל מוצר מחפש את דרכו לליבו של הצרכן. גם אנחנו בני האדם, מבקשים להגיע לאן שאנו רוצים. כדי לעשות זאת, נדרש מאיתנו פעמים רבות לבלוט, להיות שונים, ייחודיים,  לזוז מהמקום הרגיל, מאותה ערימת האבנים ולנוע למקום חדש.

ומה קורה עם אלו שמופנמים וביישנים? מה קורה עם אלו שקשה להם ליזום שיחה ואז הם פשוט נדחקים לפינה? ועם אנשים שסובלים מחרדה חברתית?

ההרגשה שלא רואים אותי, היא לרוב הרגשה פנימית סובייקטיבית שמשפיעה על הדרך בה אני באה במגע עם אנשים. אם האמונה שלי היא שאני לא נראית, אני אתנהג ככזו.

באימון האישי אנחנו עובדים על המחשבות הללו, ומנסים לצאת מאזור הנוחות שלנו ולראות מה קורה במצב חדש, אחר.

אימון אישי למציאת זוגיות ומערכות היחסים מלטש את היהלום שבכם. הוא עוזר לכם לקבל מיומנויות תקשורת טובות יותר ולהעיז לעשות דברים חדשים, לעבוד על הפרשנויות, למצוא את הייחודי שבכם, ללמוד להביע אותו, ולגרום לאנשים להעיף מבט שני.

זה לא פשוט לזוז מהמשבצת הנוחה שלכם, לכן אני פה כמאמנת אישית מוסמכת בעלת נסיון רב שנים.

אל תחכו שזה יקרה מאליו, הניסים לא מתרחשים מעצמם.

 מכירים את השיר הזה?

תראו אותי
אני שמח סתם פתאום
תראו אותי
הכל נראה לי יפה היום
כמו חלום
סתם פתאום

אני הבנתי שלא אהיה
כל מה שרציתי אולי דומה
אבל לא איכפת לי יותר
כל מה שהיה אני לא זוכר
הכל עובר ונראה לי סתם פתאום.

תראו אותי…

אני הבנתי אני רוצה
כל מה שהייתי אחד כזה
שלא איכפת לו יותר
כל מה שהיה אני לא זוכר
הכל עובר ונראה לי סתם פתאום

(מופע הארנבות של דר' קספר)

אל תחכו, תרימו טלפון  וצאו למסע, מה יקרה?  050-6205467

לימור פרידמן בונה 

אימון אישי לזוגיות ומערכות יחסים בתל אביב

 

 

 

 

השארת תגובה