טיפים למציאת זוגיות באפליקציות ואתרי היכרויות

אז הנה אנחנו כאן, עמוק בתוך האפליקציות ואתרי ההיכרויות

מחוברים לאפליקציה אחת או שתיים ומרגישים שסה"כ זה עובד לטובתנו.

מדפדפים, מזיזים שמאלה וימינה, חולפים על פני מאות מועמדים ומועמדות באפליקציות ואתרי ההיכרויות, פונים מדי פעם, מדברים קצת אבל לא מצליחים למצוא אהבה.

קבלו חמישה טיפים למציאת זוגיות באפליקציות ואתרי היכרויות:

  • טיפ ראשון – אמרו כן!

אחת הבעיות היא שאנחנו נכנסים לאפליקציות במטרה למצוא בני זוג, אבל מה שקורה לנו בפועל זה שאנחנו מסננים ופוסלים. במקום להגיד שלבחור אין חיוך נעים, והבחורה לא לבושה לטעמי, תחפשו מי כן מוצא חן בעינכם.

  • טיפ שני – היכנסו מדי יום לזמן קצר

היו עקביים. מומלץ להיכנס מדי יום לאפליקציות היכרויות ולאתרי היכרויות למשך עשרים דקות. כדאי להתייחס לאפליקציות ואתרי ההכרויות לא כשעשוע, או מתכון לשבירת שיעמום, אלא ככלי יעיל לחיפוש זוגיות. הכניסה התדירה, מעלה אתכם בתוצאות החיפוש באפליקציה, כאשר אתם פעילים יותר.

  • טיפ שלישי – הרחיבו את טווח החיפוש שלכם

היפתחו לקהלים חדשים, לגילאים חדשים, לאזורים גאוגרפיים מרוחקים יותר מהחניה של האוטו.

אם חיפשתם עד כה עד גיל 30, חפשו עד גיל 31, אם חיפשתם רק אנשים עם שיער שחור, הרחיבו את טווח הגוונים בשיער, נסו כל הזמן לשנות את הפרמטרים.

  • טיפ רביעי – תיזמו פניות חדשות

היכנסו לאתרי ההיכרויות במטרה שאתם פונים לפחות לשניים שלושה אנשים חדשים. אין בושה בכך. גם גברים וגם נשים פונים האחד לשני. אחוז ההיענות נמוך אז תמיד כדאי שהפניה תהיה אישית ויותר ממילה וחצי כדי שתתבלטו בין שלל ההודעות שמגיעות.

  • טיפ חמישי- צאו לדייטים

יש הרבה אנשים שמעדיפים לצ'וטט קצת לפני שנפגשים, אין רע בכך, אבל לפעמים מורחים את התקשורת על פני ימים רבים, ואז כבר נכבה החשק לדייט. אני מציעה התכתבות קצרה של יומיים ואז לצאת לדייט. אין מה לעשות, הכימיה, הריח, התחושה לא דומה למה שאתם פוגשים בעולם הוירטואלי.

מוזמנים לפנות אליי במידה ואתם מעוניינים בתהליך אימון אישי, שיקרב אתכם למטרה שלכם.

בהצלחה!

לימור פרידמן בונה – מאמנת אישית, מרצה, חוקרת ומדריכה לאהבה

 

 

 

 

 

 

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה