אימון למציאת זוגיות לפרק ב'

עברתם גירושין כואבים לפני זמן מה. אולי נאלצתם לשאת בנטל כלכלי מחודש, לאסוף עבור ילדיכם, (אם יש לכם) את השברים של פירוק המשפחה, להתמודד עם החיים ללא עזרה, להתמודד עם תחושת בגידה ואכזבה, להתמודד עם תחושת "הלבד" בחגים, בשבתות, ברגעים קשים. 

אחרי השבר הגדול, נזקקתם לנשימה עמוקה. לאט לאט לשקם את ההריסות ולהתחיל מחדש.
אמנם פרק א' לא הצליח לצערכם, אך אתם מרגישים שאתם רוצים להכיר מישהו חדש. בן זוג לחיים, כזה שונה, שיהיה מוצלח יותר מהקודם או הקודמת..אחר.

אם הבחירה בבן הזוג היא איכותית ונכונה, העתיד טומן בחובו אושר גדול.

השאלות שעולות הן רבות: האם אנו מוכנים לזוגיות חדשה? איך נדע לבחור נכון? מה הכי חשוב לנו באמת?

כדי להכיר בן זוג חדש כדאי להכיר את עצמנו טוב יותר. מטרת האימון היא לעבור מהמצב המצוי בו אתם נמצאים כרגע למצב רצוי תוך הכנה טובה יותר לפרק ב': ללמוד קצת על עצמכם, להכיר את העוצמות שלכם, להכיר במה שעבד בזוגיות הקודמת ובמה שלא עבד, ולהגדיר טוב יותר מה הדברים החשובים לכם באמת בחיים בכלל ובזוגיות בפרט.

אחרי ההיכרות המחודשת עם עצמכם, תוכלו לבנות את תמונת העתיד המיטבי שלכם: איך אתם רואים את העתיד שלכם, ואיך אתם מגיעים אליו? 
התהליך שתעברו באימון יעזור לכם לצאת מהמצב המקובע ולהתחיל לפעול למען עתידכם ממקום נכון יותר ולמצוא זוגיות בריאה, נכונה ואיכותית עבורכם.

אימון למציאת זוגיות לפרק ב' הוא בעיקרו על מנת שלא תתקבעו סביב אותן טעויות שהיו בסיבוב הראשון, כדי שתגיעו מוכנים יותר ובטוחים יותר לשלב הבא.

אני מזמינה אתכם לשיחת היכרות טלפונית, ללא התחייבות ובחינם על מנת לשמוע על תהליך האימון.

שלכם, לימור פרידמן  050-6205467

 

 

חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה