דברים שכדאי לשכוח כדי למצוא אהבה:

  1. כדאי לשכוח מזה שהאקס או האקסית שמגיחים מדי פעם, יהיו רציניים לגבי הקשר, הם רק רוצים להרגיש שאתם שם לבד בחושך.
  2. כדאי לשכוח מזה שנראה כמו שנראנו כמו לפני הצבא. אנחנו תמיד נהיה מבוגרים יותר, אולי עייפים יותר, קצת שמנים יותר, אבל לא בטוח שזה עושה אותנו פחות אטרקטיביים, לפעמים השנים עושות לנו טוב, ממש טוב.
  3. כדאי לשכוח את כישלונות העבר – להתייחס אליהם כשיעור, כמנוף ללמידה, כמשהו שהיה בעבר ואינו מכתיב את העתיד שלכם.
  4. כדאי לשכוח את הדברים הרעים שאמרו לכם לגבי עצמכם: כל אותם אנשים, גם אם היו האנשים הכי קרובים אליכם, שאמרו בזמנו דברים כמו: את לא מספיק, אתה לא תוכל, זה לא מתאים לך, אין לך סיכוי בלי, אנחנו לא עושים דברים כאלו..כל האמירות הללו נועדו כביכול להגן או לעזור לכם, בפועל גרמו לכם לשיתוק והיום אינן מכתיבות לכם את המשך החיים.
  5. כדאי לשכוח מהתקווה שזה יקרה כמו בסרטים רומנטיים ולדעת שלא מקבלים מושלם מן המוכן. על אהבה צריך לעבוד, לטפח, לעיתים ממתינים עד שצומחת – ממש כמו עץ.
  6. כדאי לשכוח מהשוואות: אז מה אם החבר ההוא התחתן, וההיא מצאה לה בחור, השוואות זה תמיד מקור לעוגמת נפש ויאוש. אל תשוו, עשו את מה שביכולתכם כדי להשיג את מטרתכם.
  7. כדאי לשכוח מהמשפט – כשזה יבוא זה יבוא. איך בדיוק יבוא? גם התינוקות לא מגיעים עם החסידות..זה יבוא אם תגרום לזה לבוא, אם תשים לב, אם תלמד, אם תשנה..
  8.  כדאי לשכוח מלהתייאש. אתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם. אין דבר כזה, "אני לא אמצא אהבה". אסירים בכלא, חולים במחלות קשות, בעלי מוגבלויות, כולם יכולים למצוא אהבה. כל אדם יכול למצוא, אם הוא רוצה, אם הוא עושה, אם הוא לומד מטעויות וצומח ומתפתח.
  9. כדאי לשכוח מלחכות שמישהו יעשה עבורך את העבודה ..
חזרה לעמוד מאמרים

השארת תגובה