עצות רבות נכתבות לגבי מציאת זוגיות, אני אימצתי כמה עבורכם שעובדות באופן מוכח. העניין הוא שצריך לעשות כמה מהן בצורה משולבת. זה לא עובד אם עושים רק דבר אחד.

  1. היפרדו מהמחשבה שיקבלו אתכם כמו שאתם – זה ממש לא רציונלי לתחילת קשר. היחידים שמקבלים אתכם כמו שאתם – הם בני המשפחה וגם זה במקרה הטוב. 
  2. כנסו לוויב של עשייה – עברו ממוד פאסיבי למוד אקטיבי –  אם רק תגיבו למי שמתחיל איתכם – הסיכוי יהיה נמוך. תיזמו גם אתם קשר עם אחרים: תפלרטטו, תשאלו שאלות, תתעניינו באנשים חדשים.
  3. התחילו לשים לב למי שמתעניין בכם – לא פעם קורה שאתם נתקלים בנשים וגברים, ששואלים אתכם שאלות, מסתכלים, מציעים הצעות ואתם אפילו לא שמים לב. פעמים רבות ישנם מתענינים מסביבכם, שאתם פשוט מתעלמים מהם. התחילו לפתח סנסורים חדים להצעות, ומבטים.
  4. הקפידו על אסתטיקה – בכל רגע נתון זה עשוי לקרות וכדאי שזה יתפוס אתכם מוכנים. הקפידו על ריח טוב, בגדים נקיים ומחמיאים, ותספורת עדכנית.
  5. התחילו למצוא תחביבים מעניינים – ריצה, רכיבה על סוסים, קורס סקיפרים, אופניים, בישול, לימוד שפות, כתיבה, גינון, יצירה, כל מה שיגרום לאנשים להתעניין במה שאתם עושים.
  6. מתגו את עצמכם- חשבו על שניים שלושה דברים בולטים אצלכם ותתחילו לייחצן אותם למשל – אני עוסקת בעריכת דין וגולשת גלים. תמיד שיהיו שניים שלושה דברים.
  7. העלו לרשת – השתמשו ברשתות החברתיות כמנוף לבניית המיתוג שלכם- היכנסו לקבוצות, העלו תמונות, הגיבו לפוסטים בנושא שעליו אתם החלטתם להתמקד.
  8. תבלו קצת לבד – שחררו את החברות והחברים ולכו לבד עם עצמכם למקומות בהם ישנם אנשים פוטנציאלים. תערוכות, ארועים, סדנאות, מפגשים, יש שפע של אפשרויות ברשת. תכל'ס בכל מקום ניתן להכיר אנשים חדשים, גם בלוויה, גם בסופר, גם בתור למרפאת שיניים.
  9. מצאו את קהל היעד שלכם – ותסתובבו שם – חשבו היכן למצוא את האנשים שאתם מחפשים: בחנויות ספורט, בארועי ספורט למי שמחפש ספורטאים/ ות, בברים ליד מקומות תעשייה והייטק – בשביל אנשים מהתעשייה, בבתי קפה ליד דובנוב בשביל עורכי דין, בספריה של האוניברסיטה בשביל סטודנטים, ובבתי קפה בהם יושבים צעירים.
  10. היו נגישים – הקפידו להסתובב בלי אוזניות,  כדאי לשים עליכם לבוש מיוחד – נניח חולצה עם כיתוב שמושך תשומת לב, ספר מעניין להחזיק ביד, כל מה שיכול למשוך אנשים לפתוח איתכם בשיחה.
  11. התנדבו – פעילויות התנדבותיות עם אנשים שמתעניינים בנושאים כמוכם, יכולים להביא למאגר חדש של אנשים.
  12. צאו לדייטים – המטרה היא פגישות אחד לאחד, הכניסה לאתרי ההיכרויות זו דרך, אבל מה שהכי חשוב זה לפגוש, לדבר ולהכיר. הגדירו לכם משימה – שניים שלושה דייטים בשבוע

        הפסיקו לחשוב שזה יקרה. תגרמו לזה לקרות 

לאימון אישי למציאת זוגיות – צרו קשר 050-6205467

בהצלחה !

השארת תגובה